10 مهارت دیجیتال مارکتینگ که باید برای کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید


برای اینکه در شغل خود به شانس موفقیت بیشتری برسید، باید در دیجیتال مارکتینگ سرمایه گذاری کنید. به یک دلیل ساده و آن این است:

بازاریابی دیداری برای محصولات خود ایجاد کنید و افراد بیشتری را به مشتریان خود تبدیل کنید.

با گفتن این نکته ، سرمایه گذاری در دیجیتال مارکتینگ فراتر از خرید ابزار بازاریابی و امید به بهترین ها است. این ابزارها فقط درصورتی مؤثر خواهند بود که بازاریابان شما مهارت استفاده از آنها را داشته باشند.

به همین دلیل است که باید در مهارت های  سرمایه گذاری کنید. تا زمانی که بازاریابان شما با چشم انداز شما ارتباط برقرار می کنند ، می خواهید که آنها مهارت های مناسبی برای متقاعد کردن آنها داشته باشند.

در این پست وبلاگ ، 10 مهارت حیاتی در بازاریابی دیجیتال پیدا خواهید کرد که امروز تجارت شما باید روی آن سرمایه گذاری کند.


1. مهارت های روابط بین فردی

اگرچه امروزه بازاریابی زیادی به صورت آنلاین انجام می شود ، بازاریاب ها هنوز در تعامل با همکاران و چشم اندازهای خود هستند. البته رسانه تغییر کرده است اما مفهوم هنوز یکسان است.

بنابراین ، شما باید در مورد نحوه برقراری ارتباط و همکاری با سایر کارمندان به بازاریابان خود آموزش دهید. در غیر این صورت ، عدم وجود ارتباط و همکاری مناسب ، طبق گفته 86 درصد مدیران و کارمندان ، می تواند به خرابی در محل کار منجر شود.

همکاری کارمندان

فراتر از روابط با همکاران ، بازاریاب ها نیز باید یاد بگیرند که چگونه می توانند به رهبری شما ربط دهند. از این گذشته ، گفتن کلمات نادرست یا اقدام نادرست می تواند تفاوت بین مشتری و یک چشم انداز گمشده باشد.
2. مهارت های ایجاد محتوا و مهارت های نوشتن مقاله

یکی از مهمترین عناصر بازاریابی ایجاد محتوا است. از آنجا که شما از محتوا در وب سایت خود برای ارائه اطلاعات به بازدید کنندگان ، در رسانه های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان خود و از ایمیل استفاده می کنید تا از راه های تبلیغاتی خود استفاده کنید.

اکنون ، بسیاری از بازاریابان باید یاد بگیرند که چگونه به تحقیق و ایجاد نوع مناسب محتوا بپردازند که مخاطبان شما را به پیشروهای واجد شرایط تبدیل کند. به غیر از محتوای نوشتاری ، بازاریابان نیز باید تصاویر ، فیلم ها و سایر فرم های محتوا را ایجاد کنند.

به عنوان مثال ، طبق گفته HubSpot ، 54٪ مخاطبان شما انتظار فیلم ها را دارند. در نتیجه این ، بازاریابان برای ایجاد محتوای تصویری باید مهارت های اساسی طراحی را یاد بگیرند.

ترجیح محتوای جهانی

علاوه بر این ، یادگیری مهارت های نوشتن نوشتن به بازاریابان کمک می کند تا در صفحات فرود و صفحات فروش بهتر فروش کنند.
3. مهارت های بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

گوگل و سایر موتورهای جستجو به بخشی اساسی در فرایند تحقیق مشتری تبدیل شده اند. به عنوان مثال ، مشتریان بالقوه شما احتمالاً قبل از تصمیم گیری درباره یک محصول ، یک سری جستجوها را انجام می دهند.

با کمال تعجب ، BrightEdge دریافت که 51٪ از کل ترافیک وب سایت و 40٪ از درآمد ناشی از ترافیک ارگانیک است. برای اطمینان از نشان دادن وب سایت شما برای این شرایط مهم ، بازاریابان شما باید از مهارت های SEO خود استفاده کنند.

اینها شامل تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، سئو در صفحه ، ایجاد لینک و غیره است. با سرمایه گذاری در این مهارت ها ، دید محصول خود را نسبت به جستجوگران افزایش می دهید.
4- مهارت های رسانه های اجتماعی

با گذشت سالها ، رسانه های اجتماعی به یکی از محبوب ترین سیستم عامل های تعامل تبدیل شده اند. به غیر از تعامل با دوستان ، کاربران همچنین با مشاغل ارتباط برقرار می کنند.

به عنوان مثال ، GlobalWebIndex فاش كرد كه 54٪ مرورگرهای اجتماعی از رسانه های اجتماعی برای تحقیق در مورد محصولات استفاده می كنند.

مرورگرهای اجتماعی که با مارکها در تعامل هستند

امروزه برخی از کانال های محبوب رسانه های اجتماعی برای مشاغل زیر عبارتند از:
فیس بوک
اینستاگرام
 پینترست
توییتر
لینکدین
اسنپ چت

با بیان این مطلب ، کانال های مختلف از نظر جمعیتی و بهترین شیوه ها از مخاطبان مختلف برخوردار هستند. اول از همه ، کسب و کار شما برای به دست آوردن نتیجه باید در مورد بهترین کانال های رسانه های اجتماعی تصمیم بگیرد.

احتمالاً به کجا می توانید به مشتریان بالقوه خود برسید؟ سپس ، بازاریابان باید درک کنند که چگونه با مخاطبان خود در هر بستر ارتباط برقرار کنند.
الگوی طرح بازاریابی دیجیتال رایگان

منبع برنامه رایگان - الگوی طرح بازاریابی دیجیتال خود را بارگیری کنید

آیا هنوز استراتژی یکپارچه بازاریابی دیجیتال دارید؟ برای ایجاد برنامه و رسیدن به نتایج خود از چارچوب برنامه ریزی RACE ما استفاده کنید.

به الگوی طرح بازاریابی دیجیتال رایگان دسترسی پیدا کنید
5- مهارتهای تبلیغاتی دیجیتال

اگر می خواهید سریعتر به چشم اندازهای خود برسید ، مخاطبان ایده آل خود را هدف قرار داده و درآمد را افزایش دهید ، باید از تبلیغات دیجیتال استفاده کنید. به عنوان مثال ، داده های Google نشان می دهد که مشاغل کوچک در هنگام استفاده از ابزارهای دیجیتالی مانند تبلیغات آنلاین و تجزیه و تحلیل داده ها ، در مقایسه با مواردی که از آنها استفاده نمی کنند ، رشد تقریباً 4 برابر درآمد دارند.

شبکه های اجتماعی

برخی از سیستم عامل های تبلیغاتی دیجیتال عبارتند از:
Google
فیس بوک
شبکه های تبلیغاتی
اینستاگرام
توییتر
 پینترست

با این حال ، سیستم عامل های مختلف به استراتژی ها و تاکتیک های مختلفی احتیاج دارند. در غیر این صورت ، بودجه تبلیغ خود را هدر می دهید. برای هر پلتفرم تبلیغاتی ، بازاریابان باید یاد بگیرند که چگونه بودجه خود را تعیین کنند ، مخاطبان مناسب را هدف قرار دهند ، نتایج را ردیابی کنند ، تست ها را انجام دهند.

منبع:


سئو و بهینه سازی سایت ، ,های ,مهارت ,دیجیتال ,ها ,بازاریابان ,مهارت های ,های اجتماعی ,سرمایه گذاری ,رسانه های ,، بازاریابان ,بازاریابی دیجیتال رایگانمنبع

نامه اعتراض‌آمیز اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی به رئیس مجلس درباره یک مصوبه جنجال

سئو چیست؟

دورکاری چگونه از شیوع ویروس کرونا پیشگیری می‌کند؟

چطور رشد پایداری با مشتریانمان داشته باشیم؟

برای جلوگیری از مختل شدن فضای کسب‌وکار، خدمت‌رسانی‌ها الکترونیکی انجام شود

ارایه ۱۰۰ گیگ اینترنت ثابت رایگان تا پایان سال

مهارتهای دیجیتال مارکتینگ برای گسترش کسب و کار

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

حس شادی آشپزباشی فیلم , سریال , اهنگ , خبر خرید بهترین گاو صندوق رکنا اصفهان مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ فروشگاه ساعت لند خرید و فروش زایلن - خرید و فروش مواد شیمیایی دانلود فایل