شما در حال جستجوی در مورد یک موضوع خاص هستید، همچنین وظیفه دارید که مطالب عالی را به خوبی و به سرعت ارسال کنید. و اگر شما یک متخصص برای کمک ندارید ، پیدا کردن محتوای عالی می تواند دور از دسترس باشد.

 امروز می خواهیم در مورد گسترش محتوا در سئو و بهینه سازی سایت صحبت کنیم. این اصطلاحی است که احتمالاً قبلاً نشنیده اید زیرا من آن را درست کردم. بنابراین امیدوارم که در آینده برای شما مفید باشد. اما فکر می کنم دقیقاً آنچه را که ما در اینجا می خواهیم انجام دهیم به دست می آورید.


چگونه SEO ها وقتی متخصص موضوعی نیستند ، محتوای عالی تولید می کنند؟

می بینید ، بهینه سازهای موتور جستجو این مسئولیت واقعاً عجیب را دارند. ما اغلب از مراجعان ما خواسته می شود درباره چیزهایی که هیچ مشاغلی در زمینه نوشتن آنها نداریم محتوا تولید کنیم. ما به عنوان یک بهینه ساز موتور جستجو ، ما دقیقاً انواع چیزهایی را می شناسیم که باعث می شود محتوا برای گوگل خوب شود ، اما این بدان معنی نیست که ما در مورد هر کاری که مشتری ما انجام دهد ، دانش دامنه داریم.

شاید مشتری شما نوعی هنرمند باشد یا مشتری شما رستوران اداره کند. ممکن است شما چیزی در مورد آن ندانید ، اما هنوز هم می توانید برای رسیدن به محتوای خوب و عمیق در مورد نوعی از موضوعی که واقعاً در ویلچر شما نیست صحبت کنید ، مهلت لازم را بزنید. امروز قصد دارم در مورد چند ترفند صحبت کنم که می توانید از آنها استفاده کنید تا از فوراً به چند پاراگراف و سپس در نهایت به یک صفحه منتشر شده ، به یک قسمت خوب از مطالب بروید.
احتیاط: اگر یک متخصص بتواند محتوا را ایجاد کند ، باید این کار را انجام دهد

حالا می خواهم برای یک ثانیه عقب بروم و فقط یک چیز را روشن کنم. این روش ترجیحی برای تولید محتوا نیست. اگر می توانید یک متخصص تولید محتوا داشته باشید ، به هر حال باید یک متخصص تولید محتوا داشته باشید ، و سپس به دنبال کار بهینه سازی آن محتوا باشید تا آن را به بهترین شکل ممکن تبدیل کند. این روشی است که باید هر زمان ممکن انجام شود.

اما می دانیم که اینگونه نیست. حقیقت این است که بیشتر صاحبان مشاغل کوچک وقت ندارند که در مورد خدمات و پیشنهادات خود مطالب طولانی بنویسند و آنچه را که آنها را خاص و انواع چیزهایی که ممکن است مشتریانشان به آن نیاز داشته باشند ، بنویسند. آنها شغلی برای اداره دارند. هیچ چیز غیر اخلاقی در مورد زمان صرف تلاش برای نوشتن مطالب خوب برای آن مشتری وجود ندارد.

اما اگر می خواهید این کار را انجام دهید ، واقعاً باید سعی کنید چیزی را که دارای ارزش است ایجاد کنید. امیدوارم این به شما کمک کند دقیقاً چنین کاری انجام دهید. من این گسترش محتوا را می نامم زیرا هدف اصلی این است که از یک فوریت کوچک شروع کنیم و سپس آن را کمی گسترش دهیم و کمی آن را گسترش دهیم و حتی بیشتر آن را گسترش دهیم تا سرانجام شما در موضوعی باشید که بسیار کامل و مفید و با ارزش برای مشتریانی باشد که آن مطالب را می خوانند

هر یک از مراحل جداگانه فقط به نوعی مانند نفس کشیدن و دمیدن آن به یک بادکنک است تا کمی بزرگتر شود. هر مرحله که ما آن محتوای را گسترش می دهیم قابل کنترل است.

سریع شروع کنید

اول ، ما باید با نوعی از موضوع یا بی درنگ شروع کنیم. در این مثال ، من تصمیم گرفتم فقط ایمنی دوچرخه را از بالای سر خود بگیرم. من اینجا در سیاتل هستم و در همه جا دوچرخه وجود دارد.

با کارولینای شمالی ، جایی که من هستم ، کاملاً متفاوت است ، جایی که شما باید سوار ماشین شوید تا به هر مکانی بروید. اما با توجه به ایمنی سریع دوچرخه ، ما اکنون باید در مورد ایمنی دوچرخه صحبت کنیم که در مورد چه مواردی صحبت خواهیم کرد. ما تقریباً از بالای سر خود می دانیم که کلاه ایمنی و سیگنال و چیزهایی از این دست است.


سؤالاتی را که مردم می پرسند پیدا کنید

اما واقعاً مردم چه می پرسند؟ اطلاعاتی که آنها می خواهند بدانند چیست؟ خوب ، چند روش وجود دارد که می توانیم به آن برسیم ، و این دقیقاً با جستجوی دقیقاً برای آن سؤالاتی است که آنها در حال جستجو هستند. یکی این است که فقط "ایمنی دوچرخه" را در Google تایپ کنید و به دنبال PAA یا People Also Ask باشید. این ویژگی SERP است که تقریباً در نیمه راه صفحه مشاهده خواهید کرد ، که اغلب دارای چند سوال است و می توانید بر روی آن کلیک کنید و یک قطعه متن یا پاراگراف متن برجسته وجود دارد که به شما در پاسخ به آن کمک می کند.

مورد دیگر استفاده از ابزاری مانند Moz Keyword Explorer است ، جایی که می توانید "ایمنی دوچرخه" را بگذارید و سپس یکی از کشنده ها را انتخاب کنید "سؤالاتی هستند" و سپس فقط تمام سؤالاتی را که مردم درباره آنها می پرسید نشان می دهد. ایمنی دوچرخه. پس از انجام این کار ، تعداد معدودی از سؤالاتی که مردم در مورد ایمنی دوچرخه سؤال می کنند ، برمی گردانید.

منبع: moz


سئو و بهینه سازی سایت ، ,یک ,مورد ,محتوا ,دوچرخه ,ایمنی ,در مورد ,است که ,ایمنی دوچرخه ,را که ,و سپس ,مورد ایمنی دوچرخه ,محتوا داشته باشید ,تولید محتوا داشته ,متخصص تولید محتوامنبع

نامه اعتراض‌آمیز اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی به رئیس مجلس درباره یک مصوبه جنجال

سئو چیست؟

دورکاری چگونه از شیوع ویروس کرونا پیشگیری می‌کند؟

چطور رشد پایداری با مشتریانمان داشته باشیم؟

برای جلوگیری از مختل شدن فضای کسب‌وکار، خدمت‌رسانی‌ها الکترونیکی انجام شود

ارایه ۱۰۰ گیگ اینترنت ثابت رایگان تا پایان سال

مهارتهای دیجیتال مارکتینگ برای گسترش کسب و کار

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

فلزیاب پیام 09196638253 یادگیری زبان انگلیسی با مانامو Samantha5m3k8 Tapak بارونه تو بهترین خرید رو از ما داشته باش چیتابار سایتی برای همه ولی الله آموزش میکرونیدلینگ پیشرفته و حرفه ای اینجا همه چی هست